2014. május 22., csütörtök

Minden szombaton lesz, csak szólok


2 nap múlva, ami igazából már inkább csak 1, szóval szombaton verseny.
Chan Wu, nyílt, 5 ország jelezte a részvételét, kíváncsi vagyok, bunyósok vagy formások.

Formagyakorlattal megyek, bot, szablya, pusztakéz. Utolsó forma versenyeim egyike lesz ez... Lett volna lehetőségem küzdelemben is indulni, itt még talán ellenfél is akadt volna végre, de kedvenc thai bokszolóm, aki immár a bunyó edzőm is, szintén aznap fog meccsezni.  Nélküle meg nem verekszem.

Szóval május 24-én szombaton lehet jönni Budaörsre, jóféle verseny lesz, oroszlántánc, bemutatók, menő show műsor a végén, Kristóf előveszi az eyecandy faktort.



Vagy lehet  - és nagyon érdemes - menni a Syma központba, a Martial Arts Expora.  Veszettül jó lesz, nagy rakás harcművész egy rakáson, bemutatók, edzések, szemináriumok, versenyek. Pl. a muay thai magyar bajnokság döntője. Például.
Az edzéseket meg nagymenők fogják vezetni. 

Én meg a falat rúgdosom mérgemben, hogy ez miért, ó miért most szombaton van.


Ja, és lehet (kellene) menni egy gyermekpszichológiai szakmai napra is (A kapcsolati szemlélet a csecsemő-megfigyelésben, a szülő-csecsemő konzultációban és pszichoterápiában). Szintén 24-én, hát nem csodás?
***

Amúgy meg nem vagyok formában, a szablyám pedig szolidaritásból szintén nincs formában, háromfelé igyekszik szétesni a kezemben.
Sebaj, jó szablyával bárki tud nyerni.
Meg laza izmokkal.
Meg kipihenten.


2 megjegyzés: