2013. december 28., szombat

Reborn




Tehát délelőtt 11-kor edzést tartottam a jófej teniszező lánynak: első találkozásunk volt, bemutattam neki a Somló-közi lépcső adta lehetőségeket. 

Aztán délután 3-tól ismét edzést tartottam ugyanott, a félmaratonos jófejnek, mai kedvessége: "Évi, előled a náci kiképzőtisztek is sírva menekülnének."  

Aztán annyira felpörögtem ettől a két mozgolódástól, hogy azt mondtam, most aztán ha fene fenét eszik is, én márpedig edzek végre egy jót. Mostanság szinte semmi időm nem volt rendesen edzeni, ahogy én szeretek, csak ilyen bohóckodások, mint az 1680 guggolás, stb.

Így hát itthon: 

1 perc lengyelboksz a zsákon
20-20 köríves rúgás zsákra
20 bicska
2 perc mabo

...megállás nélkül, 5x ismételve ezt a kört.

Utána a Luohan Quant, a pusztakezes versenyformagyakorlatomat  szedtem szét, és az első pár részletet gyakoroltam, 10 x ismételve a "darabkákat". A tízesek közt pihenésképpen mindig nyomtam 10 fekvőtámaszt, 30 hasprést, 30 törzsemelést.

Nyújtás, séta a kutyával, fehérjeturmix, boldogság.

Fuckinsuperhero is back.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése