2013. december 7., szombat

Utak


Verejték utca.

Gyönyörű elnevezése annak a finoman (khm..) emelkedő utcának, ami a Gellérthegyre visz fel, és ami része annak az útvonalnak, amit a félmaratonra készülő lánynak találtam ki.



Heti 4 edzése lesz, ebből most az első szakaszban 2 sima síkfutás, 1 kifejezetten rászabott lépcsőzés és egy hegyfutással kombinált emelkedős edzés.

Mindig nagy megtiszteltetés, ha valaki megbízik benned annyira, hogy segítheted valóra váltani egy tervét/álmát. 
A cél, hogy ez a lány ne csak "épphogy", kínszenvedősen lefussa a félmaratont, hanem magabiztosan, élvezve a távot, mosolyogva érjen be a célba. Addig pedig - by the way - erősödni, izmosodni és ügyesedni is fog, megtanul küzdeni. Nem egyszerű dolog télen felkészülni, kint edzeni a hóban, szélben, latyakban, de biztos vagyok benne, hogy a végén büszke lesz magára. Én pedig triplaannyira büszke leszek rá.








2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem rég találtam a blogodra, vagyis először a régire :) nagyon tetszenek az írásaid is és a hozzáállasid is. Számomra nafyon motiváló vagy. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Télen sokkal frissebb a levegő és szerintem könnyebb futni, mint melegben.
    Annyira nem tűnik vészesnek, de erről a képről nézve egy kicsit csalóka :) nem látszik pontosan hogy hol a vége.

    VálaszTörlés