2014. június 2., hétfő

A cica rúgja meg



Második napja gondolkodtam, hogy mi a fenétől fáj nekem a bal lábfejem, de nagyon. 
Aztán rájöttem, hogy tegnap egy fordulórúgással bikából, teljes lendülettel belerúgtam egy tömörfa oszlopba. 

Hát ezért.



Leopárd szemináriumon voltam ugyanis. 
Most ide be akartam linkelni egy videót, amin egy leopárd küzd/vadászik,de sajnos túl érzékeny a lelkem, és most, hogy nekiálltam keresni a youtube-on, és megnéztem, ahogy egy leopárd elkap egy varacskos disznó kölyköt (tudom én, nem kölyök, hanem malac), hát elment a kedvem még a bejegyzés befejezésétől is.

A többit majd holnap. Vagyis ma, mert elmúlt éjfél. 


Na jó, azt még leírom, amit Gy. mondott ma az első dombos edzésén, mert nagyon tetszett: "Most ez megint olyan lesz, mint amikor először próbáltam lejönni tigrisben a lépcsőn... holnap megint nem tudom felvenni a pulcsim, és a család mossa meg a hátam."

Megtanult tigrisezni, mondanom sem kell. Olyan nincs, hogy valaki nálam ne tanulni meg. 

Hörrrrrr.








3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Zrena K. jiao lian. Kissé fast food jelleggel sajnos, de a meló nagyrésze úgyis mindig egyénileg történik aztán :)

      Törlés
    2. Azt sejtettem, hogy Szabi Siheng soha nem csinálna ilyet :)

      Törlés