2014. június 11., szerda

Tüptürüpp, bekómáztam a melegtől


Amúgy ilyen veszett melegben már a létezés is elismerésre méltó teljesítmény, nemhogy az edzés.
Na de: inkább legyen egész évben ilyen idő, mint tél, szél jégeső, szuttymutty.

Fogalmam sincs, hogy mit akartam írni, de komolyan.

Például a hétfői meghalásomat, amíg eszembe nem jut:

6x3 perc zsákolás ( kéz - láb -könyök - térd)
A menetek közt:
10 fekvőtámasz
20 guggolás (kivételesen súllyal)
15 guggolásból felugrás
10 nyak mögül nyomás (Ennek is lehet valami rövidebb neve, de sebaj. Rúd, rajta súly, nyak mögé, majd kar kinyújt. Klasszik gyúrás, viszont kell majd a következő kungfu vizsgára.)




Mivel mindezt beöltözve (felső, pulcsi, hosszúnadrág, mindenség) végeztem 3 óra környékén, a dögmelegben... nos, meghaltam.

A végén még megcsináltam a mumusomat: 110 köríves testrúgás a zsákra.
1 jobb - 1 bal
2 jobb - 2 bal
.... és így tovább. 
Itt a lényeg a gyorsaság, tehát a végén már 10 rúgás megállás nélkül, pörgetve.


Mindezek után szívesen kapartam volna egy gödröt, és belefeküdtem volna - ne tessék rosszra gondolni, épp csak mint a kutyák, amikor nagyon melegük van. 
Ehelyett mentem lépcsős edzést tartani, és ha már ott voltam, végigtoltam én is a felfutásokat. Az elsőnél komolyan kedvem támadt sírni, de aztán már nem volt gond. 

Enikő meg ügyes volt, néha állt csak meg, de nem ült le, nem hisztizett, mindig újra elkezdett futni, végigcsinálta az edzést rendesen. Pár hónap, és simán túlnő rajtam.


Másrészt meg haladok a Nagy Tervem, az álmom megvalósítása felé: ha minden jól megy, ősztől pont azt csinálhatom, amiért évek óta dolgozom, tanulok, hajtok - gyerekekkel foglalkozhatok, összekötve a pszichológiát a kungfuval. Még nem teljesen úgy, ahogy az a fejemben van, hiszen az egy saját, teljesen független központ, rendelő és edzőterem egyben, ahol a terápiára szoruló, bántalmazott, nehéz helyzetben lévő,  gyerekekkel, fiatalokkal foglalkozom majd.

A lehetőség, ami ősztől - nagyon remélem - adott, hatalmas lépés ebbe az irányba. 
Drukkoljatok nekem :)


Addig pedig work hard, holnap 5-kor kelek, tartok két magánedzést, aztán 9-re megyek vizsgázni addiktológiából, majd este megint edzések. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése