2014. június 5., csütörtök

Mindenki a maga módján tolja a szekeret



Viki tegnap magánedzésen így foglalta össze a véleményét a kiszabott feladatról: "Aztak....isten...ba.....meg! Vááárghh...."

***

Reggel - pontosabban hajnalban - Kingának tartottam edzést a Gellérthegyen.
Megismerkedett a lengyelboksszal, kicsit beizzítottuk a karját, vállát, hátát. 

Bírom ezt lányt, kezdő és gyenge még, de tud és akar dolgozni, fejlődni. Az első pár edzés mindig a legnehezebb, könnyű lenne visszamenekülni a megszokott kis komfortzónába, de ő mosolyogva köszöni meg a kínzást a végén, még akkor is, ha edzés közben majdnem elsírja magát. Szeretem az ilyen hozzáállású embereket.

***


Délben pedig A. tartott nekem thai box magánedzést: laza, könnyed bunyó, pontkesztyű, zsák.
Well, érzek milliméternyi fejlődést, főleg a tudatosságban.  

A ritmusomon kell javítani még, a lazaságon (wahh, kell egy masszőr, mert ilyen beton vállal és háttal jó vicc, hogy üssek kis lazát...), és a védekezésemen. Ez utóbbi egészen sokáig nem is létezett, csak szólok.
Hm, A. elmondta azt is, hogy mi ment jól, de elfelejtettem. Tipikus. 


Kb. 5 évvel ezelőtti kép. Már akkor is tudtam élni, mi?






3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kingát szadizd nyugodtan! Ráfér! Örülök, ha most végre küzd! Ideje volt már helyre rázni, remélem, hogy neked továbbra is sikerül és hallgat is rád! Kívánom neki, hogy célja eléréséig megmaradjon a motivációja! :)

    Szerető unokanővére! :D

    VálaszTörlés