2014. június 22., vasárnap

Medicinlabdás killerkedés


Valamikor novemberben írtam a Halál Labdájának 2 percéről, beígérve, hogy ha kapok medicinlabdát valakitől, akkor megmutatom a gyakorlatot.

Csaló vagyok, mert már rég kaptam labdát az egyik lánytól, aki hozzám jár magánedzésre....
Azonban sose bánja senki, hogy nem írtam mostanság: lépkedek szépen a céljaim megvalósítása felé.

Viszont szeretnék újra rendszeresen blogolni, hiszen magam miatt kezdtem el írni, és hasznos is, ha az ember lejegyzi a edzéseit, ötleteit, gyengeségeit, fejlesztendő területeket.

Na de itt a gyilkos gyakorlat, nem én mutatom be, hanem a kedvenc thai bokszoló ismerősöm, jobb is így, ő egyelőre szebben csinálja, mint én.
Tudniillik lendített térdrúgás, ami itt zajlik, nem mindenféle hányaveti lábemelgetés.


Minden izom dolgozik - kar, váll, has, lábak kiemelten -, fejlődik a fogáserősség, a csípő mobilitása, a rúgástechnika, ráadásul mindeközben felületkeményítés is történik.

...és 2 perc után a fülén veszi a levegőt az ember.



Ezt írtam róla a facebookon, és most sem tudok jobbat.
Érdemes az edzés végére hagyni, mint afféle desszertet - mi legalábbis eddig mindig így csináltuk, talán ezért is halunk bele.







Vaaaaaagy....

Megcsinálni belőle 5x2 percet, a menetek közt statikus erősítő gyakorlatokkal (mabo, plankvariációk, hanyattfekvésben lábkitartás, széktámasz.... mindenből 1-2 perc)

Na jó, ezt muszáj lesz kipróbálnom holnap. Próbáljátok ki ti is, aztán majd hörgünk az éteren át.


***

A másik meg, amit muszáj leírnom, mert örülök neki:
Bunyóztam egy lánnyal egy thai edzésen (először voltam abban a teremben, a kedvenc thai bokszoló ismerősöm tartott ott edzést, hát beugrottam), jól ment.
Utána az öltözőben mondta: "Ha nem A-val jössz, akkor is azonnal tudtam volna, hogy vele edzel... abszolút úgy mozogsz, mint ő."

Hát kell ennél nagyobb dicséret egy kezdő thai bokszolónak (azaz nekem)?
Nem kell.
Mert nem is csak azért menő ez, mert A. profi bunyós, hanem mert nagyon tetszik, ahogy verekszik, mozog a meccseken.
Nem mondom, Buakaw az istenkirály számomra, ha thai boxról van szó, de magyar viszonylatban A. mozgása, stílusa, technikássága az, ami példát jelent nekem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése