2013. február 13., szerda

Ez meg mi



Görcsöl a rekeszizmom.
Érdekes érzés, mint amikor futás közben régen elkezdett nyilallni -csak most ezt órák óta tart. Rengeteget hasaztam az elmúlt pár edzésen, ma gyorsan ettem viszonylag sokat, talán rosszul is vettem a levegőt, ilyesmi okok lehetnek. Konkrétan a kaja után kezdődött.
Valamilyen szinten vicces, ahogy küszködök,  de azért holnapra múljon el, így nem lehet mozogni.


Ja, áprilisban EB-t nyerek, mondtam már? :) Ha már egyszer én fizetem a nevezést, utat, stb,  akkor nem jövök haza érem nélkül, hát nem pazaroljuk a pénzt, na.


(Amúgy meg:
Energiavámpírok.
Energiavámpírok rajzanak körülöttem.
Ez most nagyon csúnyán egósan fog hangzani, de sajnos másképp nem tudom megfogalmazni: mintha nap lennék, ami körül kering egy-egy kisbolygó, sütkérezve a fényben.
Én meg azt szeretem, ha oda-vissza sugárzunk. Ma konkrétan, fizikailag megtörtént ez a fenti "keringős" szituáció, és én sosem voltam ilyen közel ahhoz, hogy megüssek valakit indulatból. Csak hogy menjen már a francba, hagyjon gyakorolni. /Nem ütöttem meg, természetesen. Sokan agresszívnak hisznek, de csak edzésen vagy sparringon, meccsen verekszem, amúgy abszolút nem bírom az erőszakot./ )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése