2013. február 21., csütörtök

Lusta vagyok írni, de legalább nagyot ütök



Kéne írni, ez minden nap az eszembe jut, csak aztán túl fáradt/lusta vagyok hozzá. Pedig történnek ám jó dolgok, jóféle edzések, és érdemes lenne jegyzetelnem.

Az viszont, hogy tegnap thai (az általam sokszor emlegetett K-1 világbajnok Nagy Tibi által tartott) edzésen - 2 év után megint belestem - a brutálkemény versenyző csaj közölte, hogy a 70 kilós ellenfelei nem ütnek ekkorát a ringben versenyen, mint én... na az azért jóféle érzés :)
Jelentem, 55 kg vagyok épp.
"Engem még lány így nem vert meg."
Muhaha.
Szekrénybe zárva fogom tartani az öklömet, nehogy egyszer még magamban is kárt tegyek.





Ennyit az öntömjénzésről, a csaj amúgy úgy rúg fejre, olyan laza könnyedséggel, hogy sárgulok az irigységtől, érdemes lesz figyelnem őt.


Hova tűnt Lusta Shaolin?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése