2013. február 22., péntek

Jajj, de szépen esik a hó, fuck.



Ne essen már a hó ilyen szenvedélyesen, így hogy készüljek a fegyveres formagyakorlatokkal az EB-re?
Sajnos a terem, ahol edzünk, nagyon kicsi, és sokan vagyunk, ott botozni abszolút nem lehet. Marad az egyéni, szabadtéri gyakorlás, de így februárban ez valami iszonyúan nehézkes.
Mert annyi ruha kell, hogy ne fázzak meg, de tudjak mozogni, mínusz fokokban nem könnyű "bemelegítettnek" maradni, és ami a legrosszabb, csúszkálok a hóban, ami meg sérülésveszélyes egy-egy ugrásból való érkezésnél.

Ma is inkább úgy döntöttem, hogy nem küzdök a szemembe zuhanó hópelyhekkel, hanem csak a lakásban edzek.
Zsákoltam, 2 perces menetekkel, kombinációkat gyakoroltam, főleg a jobb kezes ütésekre figyelve. Erős, jóféle a jobbegyenesem, de ugyanakkor pontatlanabb, mint a bal, nem olyan gyors. 


Ezen kívül ráálltam az 5. szint erőnléti követelményére, igaz, a vizsga csak ősszel lesz, de miért ne? :)
Lassan fogom felépíteni, ma 3x20 fekvőt, 3x20 bicskát és 3x2 perc mabut toltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése