2013. február 1., péntek

Mi is lesz idén a program?


02.23. Zhongwu Siheng visszatér, folytatódnak a hétvégi edzések a válogatott csapattal. 

Várom már nagyon, jó dolog haladó szinten edzeni, igazán meghalósan. A hétközbeni edzéseken maximum a sandán van az, hogy tényleg kipurcanok a végére.

03.15-16-17 Hkf sportedzői gyakorlati képzés
Well,  egy ilyen hétvégén már túl vagyunk, nem életem legizgalmasabb napjai ezek, de túl kell rajta esni. Viszont márciusban az egyik gyakorlatot Shi Xing Hong mester tartja - ezért már megéri.

03.24. Hkf sportedzői gyakorlati vizsga
Megmutatjuk, mit tudunk.

03. 23 Magyar bajnokság 1. forduló
Terveim szerint 3 kategóriában leszek első. Hm, milyen kis szerény terveim vannak, mi? Igazából régi nagy álmom, hogy megnyerem az összes kategóriát, amiben indulok. Talán most sikerül.

04.07-04.15 Ewuf Tradícionális EB
Két fegyveres formagyakorlat kategóriában indulok, a cél a dobogós helyezés. Úgy érzem, bottal akár első is lehetek - már ha addigra lesz normális botom -, a felkészülést gyakorlatilag megkezdtem, van 2 hónapom. Pörget :)

04.27.Qiang/lándzsa/ szeminárium shibo Shi Xi Hong mesterrel
Lándzsával eddig egyszer gyakoroltam, egy edzőtáborban. Valamiért nem szerettem, de talán csak már fáradt voltam. 

06.01. Chanwu bajnokság
Júniusban? Ez furcsa... Mindenesetre akkor már szívesen bunyóznék is, de ezt persze nem én döntöm el, meglátjuk, mennyit fejlődök addig.  A védekezésem tré.

07.01-07.07 Chanwu közös Shaolin tábor
07.08-07.14. Chanwu közös wushu-sanda tábor

Mindkettő a kínai mesterekkel - felbecsülhetetlen. Szeretnék mindkettőn ott lenni, a másodikon természetesen a sanda érdekel :)

08.11-08.18 Egyesületi edzőtábor
Vár a Hegy, amire idén megállás nélkül akarok felfutni. Tavaly meghaltam és újjászülettem itt. 

09.21. Magyar Bajnokság 2. forduló

10.08.10.13. IMAF Tradicionális Világkupa Magyarország Budapest
Erre is érvényes: szeretnék bunyózni is, formagyakorlatozni is. Sajnos nem egyszerű összehozni a kettőt, már csak azért sem, mert simán lehet, hogy egyszerre szólítanak két pástra. 

10.26. Chanwu szintvizsga 4-5-6
Ha rajtam múlik, 5. szintű leszek. És ki máson múlna? Ez egy olyan meló, amit nem tud más megcsinálni helyettem: rengeteg gyakorlás, rengeteg erősítés, minden nap.  Hogy amikor a vizsgán odaállsz a mesterek elé, ne hozz szégyent a tanáraidra, és könnyedén, élvezve a mozgást, örömmel tudd végigcsinálni.

11.09. Országos Bajnokság, döntő
Milyen szép lenne, ha tudnám tartani a 3 kategória - 3 arany elképzelést. 

Közben rengeteg új dolgot akarok tanulni - itt van például a lánckorbács használata, amit most kezdtünk el K-val. 
Tervezünk egy félmaratont is, na az lesz az igazi kihívás. Nem vagyok futó, főleg nem hosszútávfutó. 5-6 km futás általában nekem bőven elég. De a kihívások éltetnek.
Még az is lehet, hogy fitness modell versenyen is indulok. Ez gyakorlatilag csak attól függ, hogy mennyire tudom összeegyeztetni a kungfuval. Ha kicsit is azt látom, hogy a szálkásító diéta miatt vesztek az erőmből, állóképességemből, akkor hagyom az egészet a francba - a kungfu fontosabb.

Ja, és erősen tervben van, hogy idén eltöltök pár hetet Kínában, egy ottani kungfu iskolában. P. mondta, hogy kezdjek el félretenni repülőjegyre, mert szívesen kizavarna egy időre... Hát, részemről csak támogatni tudom az ötletet. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése