2013. augusztus 19., hétfő


Élek ám, csak meghalt a laptopom, aztán a net is, aztán megint lett net, de a laptopom még mindig halott. Az is marad, sajnos. Most kaptam kölcsön egyet, közben izzanak az agytekervényeim, hogy miként oldjam meg a helyzetet.
Megint nem lesz ebből bringavásárlás...

De a lényeg, hogy most épp ezért nem blogolok szépen, rendszeresen.

Viszont kitaláltam, hogy valamikor a jövő héten felcipelem a hátamon K-t a tabáni lépcső (168 lépcsőfok, még mindig) teljes hosszán.  Én 55 kiló vagyok, ő 86.
Jó lesz :)

3 megjegyzés:

  1. Példaképem lettél!!! Akárhányszor azt érzem edzés közben, hogy több már nem megy, te jutsz eszembe és ez arra kéztet, hogy tovább menjek. Mert ha neked sikerült, akkor nekem is fog!!!

    VálaszTörlés
  2. Példaképem lettél. Akármikor abba akarom hagyni az edzést, mert már "tovább nem megy". akkor eszembe jutsz és rekordokat döntök! Kár, hogy te ott, én meg itt........xxx

    VálaszTörlés
  3. Mindig megy tovább :)
    És most jól beleolvasok a blogodba.

    VálaszTörlés