2013. november 12., kedd

Hát így


Ezüstöt szereztem mindhárom kategóriában. 

A pusztakezesnél eléggé fájt a lábam, kedvem támadt volna leülni a pást közepén, és fel se kelni. Az edzőm szerint viszont javult a forma, kezd üteme lenni.
A szablya jó volt, a visszajelzések alapján is, hajszálon múlt az arany, de a jianes formákkal  nem nagyon versenyezhet a dan dao. 
A bot viszont.... Hát ilyen még nem történt, és ez mutatja a legjobban, mennyire nem készültem fel mentálisan, mennyire szétestem az utóbbi időben fejben: félrefogtam, majdnem kicsúszott a kezemből a bot az egyik mozdulatnál. Folytattam tovább, de egy ilyen hibával egyértelmű, hogy nem lehettem első. A Sifu utána konkrétan leteremtett, hogy ha ez nincs, akkor fölényesen nyerem a kategóriát. 
Egyszer volt csak olyan, hogy nem fogtam meg jól a botom, és majdnem elejtettem - de az a tavalyi nemzetközi versenyen volt, amikor a forma elején hosszában kettétörött a botom, és nem tudtam, hogy fogjam meg. De akkor is folytattam, megállás nélkül, és nyertem. Erre, nincs mit tenni, veszettül büszke vagyok. 
De most semmi, azaz semmi fizikai oka nem volt. Egyszerűen... én nem voltam ott igazán.

Mindenesetre így, hogy abszolút nem készültem a versenyre, ráadásul sérült volt a bokám, ez egy jó eredmény, nincs miért szégyenkeznem. 

Ahogy K. mondta ma: "Egy droid lennél, ha mindig nyernél."

***


Óvodában voltam ma is gyakorlaton.
5 éves kisfiú a lánynak: "Tudom, hogy szerelmes vagy belém!"
Kislány: "Na és?! Mi közöd van hozzá?"

És ebben minden benne van, ez a kislány mindent tud már  most, amit a szerelemről, büszkeségről és női önérzetről kell.
Hasonló helyzetben vagyok én is, nem véletlen az instabilitás és koncentrációhiány, bár szerelmes nem vagyok, de ha belegondolok, hogy az elmúlt másfél évben egyetlen Egy volt, aki megmozgatta a fantáziámat, akkor eléggé slamasztikásnak tűnik a helyzet. De ahogy a kislány is tudja: a férfinak ehhez semmi köze, ez a mi zűrünk, ugyanis ő nem érdemel meg minket. 

Na, így hát jól jön most a kis chill: tavaszig nem lesz több verseny. Lesz idő szanaszét edzenem magam, ahogy csak akarom.




"

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok :)

    (Ennyi szilvásgombóc lassan az univerzumban nincs ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhááá, egyszer csak behajtom, és egy szobányi gombócot követelek. Fejest ugrok majd bele, mint Dagobert bácsi :)

      Törlés
    2. Naszóval tessen mán kitalálni egy időpontot, na ;)

      Törlés