2013. november 21., csütörtök

Squat challenge - 5. és 6. nap


5. nap

Klasszikus, vállszéles guggolásból 2x70

6. nap

Két váll széles állásból (gyakorlatilag maboból álltam fel, és oda helyezkedtem vissza) 75x, aztán magas lábujjhegyen csináltam a második sorozatot.

Közte fenékgyakorlatok tesztelése. Hajajajjj.  Durva, durva formák lesznek itt, ha ezeket megosztom veletek.





****


Ja, és ha már ott voltam, megnéztem pár VS show-t még  a youtube-on. 
Ricky Martin 2005-ben énekelt az angyalszárnyas lányoknak, és itt szeretném bevallani, hogy ő volt kamaszkorom legnagyobb sztárszerelme, ki volt plakátolva a szobám a posztereivel.
Az élet legkegyetlenebb csapásainak egyike, hogy meleg. 


Viszont: fiúk, menjetek táncolni! Vagy: merjetek táncolni. 
A lány szemébe nézve, meghódítva őt. 
Gyakorlatilag nem nagyon van ennél szexibb dolog, engem legalábbis simán meg lehet szédíteni ezzel.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése