2014. február 25., kedd

Igyál még egy puerh-t, és hozz nekem is


Párszor már írtam róla, hogy a puerh a legjobb alternatíva, ha az ember le akar szokni a kávéról.
Nem is csak a nagy egészségtudatosság miatt, egyszerűen engem például a kávé egy idő után már nem ébreszt fel, 10 perccel később újra kómás vagyok. 
Persze, lehetne mondjuk minden nap éjfél előtt ágyba bújni, és 8 órát aludni. Persze. Egyetem, munka, edzés, edzéstartás mellett ez elég távoli álom egyelőre, szerintem sokunknak.

A puerh finom, az illata mondjuk egy ódon szekrény és egy istálló keverékéhez hasonlít, de bele lehet szeretni. Sokkal kifinomultabban hat, mint a kávé, nem dob fel hirtelen (na jó, van, amelyik igen, vagy ha túl erősre sikerül, akkor egy perc alatt a plafonon lógsz tőle), hanem órákon keresztül frissen tart. 

Futás, edzés előtt, vagy kinti edzés közben télen, termoszból... felbecsülhetetlen. 







Nem kell bele cukor, tej, nincs benne aroma, porrá őrölt szemét -  csak az érlelt tealevelek.
Nagy kedvenc a 19 Sárkánygomba, mély ízű, erős, ütős, jó pár versenyen és napfelkeltefutáson volt már a titkos fegyverem.
( http://www.flyingbirdteahouse.co.hu/tea_webshop_reszlet.php?specID=135 )
És már hónapok óta nem jutok el a boltba, hogy vegyek belőle. Ez a tragédia, ez. 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése