2014. február 24., hétfő

Kedvencek


Ma gyakorlatilag egész nap edzettem.
Na jó, közte volt még minimális más meló és könyvtár is, az utóbbi teljesen feleslegesen. Apropó, nem akarja valaki nekem adni a Mérei-féle Rorschach könyvet? Ha van neki. 

Legalább 3x összekutyulódott a napi programterv, de mint tudjuk, a valódi intelligencia a kreatív problémamegoldásban mutatkozik meg, nem pedig a deriválásban, vagy Freud tanainak szó szerinti visszaidézésében. Csurom intelligens voltam hát.

Reggel a kedvenc Teniszezőlányomnak tartottam edzést a Somló-közben, együtt futva vele az emelkedőn és a lépcsőkön fel s alá, na meg a guggolásokat is csináltam, mert a guggolás a nők legjobb barátja. Vagy az a gyémánt? Mindenesetre a gyémánttól nem lesz olyan jó hátsója az embernek, mint a guggolástól. 
Teniszezőlány vért izzadt az emelkedőn való talicskától aztán, de nem véletlenül: kegyetlen feladat ez, bármennyire is kölyökmókának tűnik. A törzs izmait erősíti, a hasat, hátat, derekat, na meg a vállat, karokat is, ha már egyszer azzal tapicskol az ember. de elsősorban a hasizmokat készíti ki rendesen. 
Ajánlom kipróbálásra mindenkinek, csak arra érdemes figyelni, hogy a tökegyenes hát meglegyen, ne essen be e csípő, ne homoríts. Gyakorlatilag plank, csak épp a lábad a pajtásod kezében van.

Utána kedvenc thai bokszoló ismerősömmel edzettem, pontkesztyűztünk, aztán bunyóztunk 3x3 percet, 1 perc pihenőkkel. A hegyfutásoknak, lépcsőzéseknek köszönhetően a kondim full jó, nem fáradtam el a 3. menet végére sem. Ez nagyon nagy fegyver lesz majd egy meccsen :)

Viszont még oldódnom kell, lazábban, játékosabban, technikásabban bunyóznom. A 3. menetre lazulok le annyira fejben, hogy átgondoltabban tudok támadni, ki merem próbálni a tanult dolgokat, kicsit kockáztatni is. De lesz ez még sokkal jobb is, mostantól rendszeresen fogunk sparringolni - veszett nagy szerencsém, hogy egy 12 éve bunyózó sráccal edzhetek így. Rengeteget tanulok már csak abból is, ha figyelem az ő mozgását. 

Sprint a könyvtárba, sűrű káromkodás, hogy nincs, nem létezik a könyv, ami kell nekem szerdára. Sprint a könyvesboltokba, még sűrűbb káromkodás. 

Vissza a hegyre, a Somló-köz kegyetlen lépcsőihez, kedvenc Dorkómmal edzeni. Megfigyeltétek, hogy ma mindenki a kedvencem? Love is all around. Épp náthás, így neki lightosabb edzést tartottam ma, ellenben ráparancsoltam 3 pulcsit, plusz megkapta a jó vastag pufi kabátomat is. Ja, sálat is tettem rá. 
Tudniillik, izzadás volt a cél. Hát Dorkó izzadt a felfutások alatt rendesen, a guggolós-ugrálós-kitöréses-láblendítős erősítés meg már csak hab volt a tortán. 
Ekkor már éreztem kissé a combjaimat én is, a két lépcsőzés azért kicsit beégeti az izmokat, de még feljebb sétáltam az egyik kedvenc gyakorlóhelyemre, és szablyával gyakoroltam még egy órát. Kis részletekre bontva a formagyakorlatot, minden részletet 10x ismételve - ez nehéz, jócskán fárasztó, kissé monoton meló, de minden versenyformámmal megcsináltam ezt, hónapokon keresztül. Olykor egyetlen mozdulatot ismételgetve egy órán keresztül.
 Megéri, mert megtérül a befektetett munka, amikor ott állok a dobogó legfelső fokán. 



Hazaséta, kutyát megfog, még vele is kószáltam kicsit, aztán végre zuhany, fehérjeturmix, kanapé.

Mai kajatipp: cotttage cheese.
Sok fehérje, kevés zsír, és még finom is. Salátához, vay vajkrém helyett is frankó.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése