2014. április 5., szombat

Amikor a fegyver megleckéztet


Mai tanulság: ha teljesen szétesett vagy az egész napos fejfájástól, ne gyakorolj új szablya formagyakorlatot.

Hm, milyen előnyös kép. Valójában szebb vagyok ám, ne aggódjatok.

A fegyver tiszteletet, odafigyelést követel, nem tűri, hogy dekoncentráltan, hanyagul forgasd: finoman jelez először (kicsúszik a kezedből, kicsit súrolja a ruhádat), aztán... igen hatásosan szól, hogy kapj már észhez.
Persze fegyvere válogatja, a bot türelmesebb, a lánckorbács viszont egy másodpercnyi figyelmetlenséget is megbosszul. 


A fájdalom pedig a legjobb tanár.

Így hát ma, miután úgy fejbe vágtam magam a szablyával, hogy kedvem lett volna hányni, inkább vettem egy mély lélegzetet, megforgattam még egyszer (mert fájdalommal, eséssel járó hiba után MINDIG meg kell ismételni az adott dolgot, különben félni fogsz tőle), majd bölcsen eltettem a fegyvert, és lesétáltam a hegyről, útba ejtve egy gyógyszertárat, hogy véget vessek a reggeli ébredés óta tartó fejfájásomnak. 




1 megjegyzés:

  1. Jó ez a kép.Ilyen vagy, mint egy női Rambo.
    Valóban kontraszt van közted és némely bamba "reklám" csaj közt, akik például
    fitness,strongman rendezvényeken próbálják a figyelmet ébren tartani, többnyire álldogálással..
    Róluk a steroid,HGH és a vérdopping jut az eszembe.Meg a konzumidiotizmus.
    Neked viszont szúrós, tigris tekinteted van.Ez azonban nincs ellentétben a nőiességgel,
    sőt.Remélem, hogy gyógyulsz!
    És ne hidd, hogy Te nem vagy szebb, mint ők !

    VálaszTörlés