2014. április 2., szerda

Néha csak ennyi


A mai napomban mindössze annyi volt a kungfu, hogy amikor hazaestem este 9-kor (7-ig az egyetemen voltam), nem pizzát rendeltem, bármennyire is kívántam volna a jóóóó nagy adag szénhidrát-zsír-mindenség bombát, és az azt követő bekómázást, hanem egy doboz cottage cheese-t bontottam fel, belevagdostam rengeteg koktélparadicsomot, és azt vacsoráztam.
Tea, emailek írása, tanulás, szakirodalommal molyolgatás.

Ma ennyit tudtam tenni azért, hogy az általam választott shaolin úton haladjak tovább. Paradox, de ha hazaérve azt teszem, amire vágytam volna (azaz elmegyek kicsit futni, edzek, eszek, pihenek), most sokkal kevésbé érezném azt, hogy kungfus vagyok.








1 megjegyzés:

  1. Glorious Fightinsuperhero! (Ez a név jobban fog passzolni.)
    Szerintem tetszene Neked:Wildcats Running Scene plusz egy brilliáns soundtack
    Mavis Staples-"Show Me How It Works".

    VálaszTörlés