2014. április 5., szombat

Macskafélék az utcán


Gyakorlatilag egy éve csesztettek már azzal páran,miért nem hordok cicanadrágot (aszongya leggings), mert hát hiszen de hát de jó lábam van.

Beszereztem már tavaly is kettőt, de aztán szétvágtam őket, mert kellettek jelmezhez....

Na de most.

A télen feljött 2 kg plusszal így nézek ki macskafélenadrágban. A felesleges zsírpárnák leadása folyamatban van, a súly megtartásán viszont gondolkodom. 56 kg felett ugyanis nagyobb esélyem lenne, hogy találok ellenfelet full contact sandában. 

Meg arra is jó, hogy pl. itt dokumentáljam a fejlődést egy-két izomcsoport terén. Mer' hogy bikinis-popsis képet nem fogok feltenni soha, az tuti. 


A macseknaci jó dolog, megmutatja, ha szép a lábad. Meg azt is, ha nem.
Viszont.
Lányok, légyszi: így, ahogy most pl. a képen látjátok, max otthon hordjátok a cirnyóknadrágot, a kedvesetek/család/kutya stb. előtt. Az utcán legyen felette hosszabb ing, tunika, felső, ami eltakarja a feneket. Akármilyen überjó is a feneked, és akármennyire is azt érzed, hogy meg kell mutatnod, mert Alejandro ettől fogja eldobni az agyát, és végre megszólítani, elhívni fagyizni.

Alejandro tényleg eldobja majd az agyát, ha meglátja a szép lábadat, de azért igenis kelljen  tepernie, hogy ennél többet is lásson. Többet, mint az utca népe. 
Érdemelje ki. 

Amúgy meg edzetek lábra, fenékre, például hogy jól nézzetek ki cicanadrágban Alejandro előtt, vagy mondjuk azért, amiért én: hogy erősek, dinamikusak legyen a mozdulataim, alapállásaim, robbanékonyak a rúgásaim, és hogy olyan kemény legyen a combom, hogy ha bunyó közben valaki megrúgja, az neki fájjon, ne nekem...







1 megjegyzés:

  1. Szerintem az Omszki tavon van wakeboard pálya.Sajnos én nem értek hozzá, de
    amennyire lehetőségeimből telik szívesen pártolom.Biztos vannak ott szakemberek. (Sajnos ha jól tudom a nudizmust tiltják ott, pedig hány jó csaj volt arra egykor.Hihetetlen, hogy mennyire bevállalósak tudnak lenni a lányok.És milyen lazán lehetett ott haverkodni a csajokkal.
    "Mostanában" meg alig járnak ki oda emberek...)
    De a legjobb, hogy a tónál van egy Meseház gyerekeknek.Csak mondom, mert mi( Fuckinsuperhero és én) nem fogunk felnőni soha.Legyünk őszinték !

    VálaszTörlés