2014. április 7., hétfő

Napok


Például csütörtökön reggel jól felkeltem edzést tartani, onnan spuriztam a TF-re.
Kedvenc teniszezőlányom kért fel, hogy tartsak előadást/bemutatót a shaolin kungfuról, én meg jól elhívtam Kristófot is, mert ketten mégiscsak ütősebb mókát tudunk összetenni. 
Eleinte Matyit akartam vinni, aztán az elérhetőség alapján döntöttem. 

Teniszezőlányék korrekt összefoglalót tartottak Kínáról, a kínai kultúráról, majd mi beszéltünk cseppet a kungfuról, a kungfu tanulásáról, fegyverekről, stílusokról, mindezt rögtönzött, laza bemutatóval egybekötve - majd pár feladat erejéig a hallgatók is kipróbálhatták a shaolin kedvességeket, pl. shaolin fekvőtámasz, combérintő, egyensúly-gyakorlat, egy ji ben gong...

Jó volt, szerették, szerettük.



Onnan száguldottam a BHRG Alapítványhoz, ahol a gyakorlatomat végzem: egészen este 7-ig csoportos és egyéni foglalkozások, a legkisebb gyerkőc 1 év körül volt, a nagyobbak 5-6 évesek. 

Onnan haza, az egyesületi edzésre már nem értem volna oda (vagyis késéssel igen, de még nem ettem szinte semmit aznap), így hát ettem pár falatot, majd fogtam a kutyát, és felmentünk a Gellérthegyre: ő rohangálni, én gyakorolni. Így egyben letudtam a kutyasétáltatást is.
Az alap formagyakorlatokat vettem át, molyolgatósan, nem meghúzva.

Hazaérve vacsi, még kicsi tanulás lett volna, de ha jól emlékszem, leesett a fejem. 

Másnap hajnalban keltem, 5:40-kor már edzést tartottam Dorkónak. Hősök vagyunk, de ismét szeretném jelezni, mennyire jófej a természet, ilyen gyönyörű látvánnyal kárpótol a koránkelésért:




Utána 7-től Annával edzettem volna, de ő meg eszméletlenül elaludt, miután negyedóra várakozás után felhívtam, hogy ugyan merre jár, gyakorlatilag ezer méter mély álmából ébresztve motyogott a telefonba. Tehát fogtam magam, és futottam, lépcsőztem még kicsit, majd hazakocogtam.
Zuhany, reggeli, irány az egyetem, 8:30-tól tömbösített óra egészen 14:00-ig, majd némi reménytelen cipővásárlási szándék után haza,  kis bambulás kifelé a fejemből, aztán irány a thai box terem.

Szóval így néznek ki a napjaim mostanában, plusz társas kapcsolatok,ezért is posztolok kevesebbet, pedig lenne miről, bizony ám.

***


De ha meg jót akartok edzés után, akkor keverjetek össze túrót, tejfölt, és sok reszelt sajtot, majd ezt kanalazzátok befelé, gyönyörtől könnyes szemekkel.
Tulajdonképpen olyan, mint a tejfölös-sajtos tészta, csak tészta nélkül, és túróval. Világos, nem?
Egyétek. 
(Ha nagyon megy a parázás a tejfölben lévő zsírtól, hát ne este egyétek, de inkább ne parázzatok.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése