2014. augusztus 12., kedd

Átmozgatás



Szombaton voltunk Mogyoródon, az akvarénában (höhöhö, milyen bénán néz ki így leírva).
Na, összességében nem ajánlom a helyet, elég hervasztó élmény 20 perceket sorban állni egy-egy pár másodperces csúszásért. Amúgy nagy jóság lenne, imádtam is, amiket kipróbáltunk, de pont az iszonyatos sorbanállások miatt csak kb. az 1/3-át próbáltam ki a csúszdáknak.

De azért: "Szabadesés". Ahhhh. Love it.

Kell ez az adrenalinturbózás néha, kell, hogy teljesen kiszakadjunk a hétköznapokból, ahol a legnagyobb izgalmat az jelenti, hogy mi lesz épp az ebéd.  Ezért is szeretem a sparringokat is: nem tudom,mi fog történni a következő pillanatban... és amilyen ingeréhes vagyok állandóan, ez nagy jutalomfalat az agyamnak.

Újdonság. Izgalom. Meglepetés. Kell. Mindig. 

***

Ma pedig jól nem mentem el thai boxra, nőiségem épp ünneplőbe kezd öltözni, szóval úgy döntöttem, jobb. ha itthon maradok, és saját tempóban mozgolódok kicsit. 
Itt szeretném jelezni, hogy életem tán legjobb befektetése volt, amikor megvettem a boxzsákomat kb. 4 évvel ezelőtt. Amikor nem akarok/tudok kimozdulni itthonról, ellenben ugrálni sem lehet a hisztis alsó szomszédtól, ez a zsák az, aminek köszönhetően szanaszét tudom kínozni magam. 

Ez lett belőle:

Háromszor:
  1 perc lengyelbox a zsákon
  30 guggolás 
  1 perc mabuból 10 felugrás
  15 szűk fekvőtámasz

Ezután 50-50 köríves rúgás a zsákon testre, fejre vegyesen. Nem siettem, nem a megsorozós típus volt, inkább a pontosságra mentem rá. Így sem molyoltam vele sokáig, jobb lábbal jól ment: játszottam még kicsit a távolságokkal is.

Bal lábbal még mindig gyengébb, pontatlanabb, de már nem akad annyira.

Betámadtam a konyhapultot, láb az asztalon, kéz a pulton -> 20 tolódzkodás, alias klasszikus tricepsz gyakorlat, majd 10 széles fekvőtámasz, mindez 3x ismételve.


Vissza a zsákhoz, 25-25 teep, 15-15 ugró oldalsó tolórúgás. Ez utóbbi a kungfu szintvizsgára kell majd, másrészt meg nem tartom elképzelhetetlennek, hogy thai meccsen is beadható.... 

A végére még jöhetett pár kéz-láb kombó a zsákon, aztán nyújtás, miközben delfineket nevelhettem volna az izzadtságomban. Kegyetlenül meleg van itt az 5. emeleten, gyakorlatilag a jövő heti folyadékbevitelemet is kiizzadtam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése