2014. augusztus 29., péntek

Mert nőnek lenni olyan nagyszerű néha


A hosszú edzőtáborosdi után elkéesztően furcsa és jó volt a  mai nap, amikor gyakorlatilag semmi, azaz SEMMI dolgom nem volt. Mármint semmi olyan, ami kötelező és megszabott időre kellett.

Kizúztam Szentendrére, hogy átbeszéljük a magániskola igazgatójával a kezdéssel kapcsolatos dolgokat, onnantól kezdve pedig enyém volt az egész nap. 
Kitaláltam hát, hogy elmegyek sportmelltartót venni. 
Tropára ment a kedvencem, a nemkedvencekből még van, de azokból kettőt kell felvennem egymásra, hogy rendesen tartson. További opció a top, ami a mellvédőmhöz van: ez tart, de nem túl előnyös egy vékonyabb pántú felsőhöz. Amikor ez a top really tényleg igazán kell - ergo amikor bunyó edzés van, és belepattintom a mellvédőt is - akkor a külső a legutolsó szempont, persze, de alapjáraton azért nem tiltakozom a stílusosabb megjelenés ellen. 

A kedvencem (ami tropára ment), webshopból rendelhető, nem is drága, tart is, jól is néz ki - az egyetlen probléma, hogy a postás egyszerűen nem hajlandó kihozni. 
Nem és nem.
Más csomagot általában megkapok, még ha késve is, de ha ettől a webshoptól rendelek, a postás egyszerűen bevágja a durcát, és még értesítőt sem hagy a postaládában, hogy elmehessek a csomagért, így csak az emailt kapom meg pár hét múlva a bolttól, hogy hát nem vettem át a rendelést.
Egyszer volt olyan, hogy elkaptam az utcán a postást, és kiderült, hogy egy hete hurcolja a táskájában a cuccomat. 

Hát... igen.


Szóval bementem az Nikeba és az Adidasba. 
..és hazajöttem megintcsak sportmelltartó nélkül.
Mindkét üzletben 3 méret volt fellelhető a melltartókból:  XXS, XS, XL.
Fantasztikus. Azért felpróbáltam egy xs-est, de esélytelen volt, a vállamon megakadt, a keblemet meg a tüdőmbe tolta vissza. 
Az már csak hab a tortán, hogy elképesztő neonszínekben villognak mindkét helyen a cuccok. Az ár sem pityputty, 10-12 ezer körül mozogtak, de nálam például ez az a dolog, amire nem sajnálnám én a pénzt, ha lenne a méretemben, és valami emberi színben. Na jó, már a mérettel is beérném.

A következő állomás a Decathlon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése