2014. augusztus 17., vasárnap

Ismét tábor


Szóval holnaptól ismét edzőtáborban leszek, most az egyesületiben, és milyen nosztalgikus belegondolni, hogy ez lesz a harmadik esws nyári táborom, amiről ebben a blogban írok. Vagy az első még a Mozgolódik 1.0-ba ment? Már nem emlékszem.

Vadul élek, vasárnap jövök haza a non-stop kungfuból (napi 3-4 edzés), majd hétfőn megyek a thai box táborba. 


Így fogok hazajönni végül: 





Észrevettétek, hogy gyakorlatilag őszi idő volt/van most? 
Én szerencsésen fel is fáztam, rövid felsőben üldögéltem tegnap egy éjszakába nyúló grillezésen, aminek köszönhetően ma úgy deréktájékon nyilallok. Így szeretek edzőtáborba menni, tényleg.


Táskák bepakolva, a legfontosabbak:
- sok keksz, a reggeli éhgyomros futások előtt, ugyanis éhgyomorra én képtelen vagyok edzeni, ez világossá vált a 10 év kungfu során
- rengeteg póló, mert egyetlen edzés alatt iszonyatosan képes vagyok összekoszolni (mondjuk ez a nagy kánikulákban igaz főleg) magam, és mivel napi 3-4 edzés van... nos...
- extra erős piros ( bemelegítő) lóbalzsam, amitől az ember úgy érzi magát, mintha a pokol legmélyebb katlanában még 5 hősugárzót is bekapcsoltak volna, miközben lávával kenegetik az adott testrészt
 - sok bandázs, 4 fegyver, kesztyűlábvédőcicivédőfogvédő
- ja, meg tejsavó fehérje + shaker, mert voltam már olyan táborban is, ahol reggel kenyér volt, délben grízestészta, este meg krumplistészta.

Írok majd, becsszó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése