2014. január 3., péntek


Délelőtt futás a hegyre, aztán futás a hegyen, ahogy múltkor leírtam . Most nem cifráztam, körönként 20 fekvőtámaszt és 20 guggolásból felugrás volt a program, 6 kört futottam csak, aztán még némi kerülővel hazakocogtunk a kutymorgóval.


Nem dicsekvésképp mondom, de veszettül szép volt ma az edzőtermem:


Hazaérve még hasaztam kicsit, 100 felülés (még mindig várom a medicinlabda-szponzor jelentkezését ám),  50 törzsemelés, hogy a hátam se sértődjön meg.

A blogspot meg egyre trébb, 10, azaz tíz percet kellett vergődnöm, hogy feltöltsem ezt a képet.  Sőt. 10 percet vergődtem, aztán feladtam, és a képfeltöltős oldalon keresztül linkeltem be... Hát gratulálok.




Nna.


Délután megcsináltam 3 formagyakorlatot, csak az íze kedvéért, aztán kedvenc muay thai pajtásommal rúgásokat gyakoroltunk: segít nekem, hogy erős-gyors-pontos-brutális köríveseim legyenek. 
Éveken át csak annyi instrukciót kaptam kontakt edzéseken, hogy rúgjak, üssek erősen. Hát erőset rúgok, ütök, ha kell, de most már azt akarom, legyen egy kikristályosodott technikai tudás is mögötte. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése