2013. október 13., vasárnap

IMAF World Cup


2 arany
  • rövidfegyveres formagyakorlat (szablya)
  • hosszúfegyveres formagyakorlat (bot)
1 ezüst
  • pusztakezes formagyakorlat


Amúgy sosem voltam még ennyire rosszul (fizikailag) versenyen, fájt a lábam, és aznap jött meg, ergo szédültem, gyengének éreztem magam, görcsölt a hasam, fájt a fejem. 
A nap vége felé, amikor még hátra volt a hosszúfegyveres kategória, már nagyon közel voltam ahhoz, hogy leengedjek, és összeessek egy sarokban. Ilyenkor fejben dől el: tudom, hogy 2 percig kell összeszednem és odatennem magam. És mögöttem van minden gyakorlással töltött óra és nap - ehhez képest 2 perc semmi. 

Amikor már a nevemet hallom, és sétálok be a pástra a bírók elé, nincs fájdalom, nincs gyengeség, nincsenek gondolatok, csak én vagyok és a kungfum. 




1 megjegyzés: