2014. március 11., kedd

- Jó napot, 6 kockát kérek. - 8 lett, maradhat?


Hiszem és vallom, hogy önmgunk tükörben való fotózása egyike  korunk leggázabb jelenségeinek.
Ciki, szánalmas, életlen, homályos képek. Ne már.
Fényképezőgép, önkioldó - tádááám.

Na most viszont a gépem meghalt, és a telefonon kitámasztása akadályokba ütközött. Megoldható akadályokba, csak én siettem.
Így hát most tükrös selfie látható alant, ne is beszéljünk róla, évekig fogok álmomból felriadni, mert erre vetemedtem.


Tél, sütik, pulcsi, sok tanulás, ésatöbbi: simán feljött rám 2 kg plusz. Csípőtájékra, ahogy illik.
Ettől nem esek kétségbe, teljesen természetes, hogy télen hízik valamennyit az ember, ebből látszik, hogy bár minden erőnkkel igyekszünk elszakadni a természettől, azért még a részei vagyunk.

Most viszont jön a jó idő, napsütés, ami energiát ad. Az energiát meg fordíthatjuk akár haskockásításba is.
Én innen startolok most:



 Gyakorlatilag hónapok óta alig hasaztam rendesen, csak a kungfu edzésen csináltunk felüléseket. Igazán szép izmok viszont úgy fejlődnek, ha sokféleképpen terheled őket. Millióegy gyakorlat van, csillióezer kombináció - túl kell lépni a felülés, hasprés bevésődésen.

Minden nap más gyakorlatot, vagy épp a gyakorlatok más kombóját fogom leírni, aztán aki akar, velem tart, aki nem, az meg addig lottózzon, nyerjen, vigyen el engem Kínába a versenyre ősszel.

Fontos: nem mondom azt, hogy minden nap hasazni kell, heti max 4 alkalom teljesen jó. Azt meg már mondanom sem kell, hogy az erősítéstől bár kockás lesz a has, de ha nem társul mellé megfelelő étrend, akkor a kockákat nem fogja látni senki, mert eltakarja a zsír. 
Attól még persze a hasizom erősebb lesz, tehát ha "csak" ez a cél, akkor nem kell figyelni a kajára mellette. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése