2014. március 14., péntek

Péntek


Teremben gyakorolhattam ma kicsit, kb egy órát formagyakorlatoztam. Szablya, pusztakéz, főleg az utóbbi, még mindig 2 részre szedve a formát. Holnap már egyben gyakorlom mindhárom versenyformámat.
Iszonyúan nagy volt a kihívás, hogy kicsit zsákoljak, gyakoroljam a köríves rúgásokat, de kemény voltam, és észben tartottam, hogy nekem most a versenyig nem ez a dolgom, csak a formagyakorlatokkal kell foglalkoznom így az utolsó héten már.

Utána a félmaratonosomnak kellett edzést tartani a Somló-közben, spontán kitaláltam, hogy a teremtől (Boráros tér) futok a Gellérthegyre, fene akar villamosozni. Át a hídon, fel a hegyre. Az első km még nehézkes volt, a formagyakorlattól beálltak a combizmaim, aztán a futástól oldódtak. 

Félmaratonkával lépcsőztünk egy lazát, aztán eljött az ideje, hogy ő is lenyomja, amin mindenki túlesik, aki velem edz: talicskában fel kell mennie a Somló-közi emelkedő aljától egészen a lépcsőig. Ha meg kell állnia közben, az sem baj, de akkor addig guggolásokat kell csinálnia, amíg nem folytatja. Nincs kifogás,  mindegy, mennyi idő alatt, de fel kell jutnia végig.

Megcsinálta, természetesen.
Hisztizve, "én ezt nem tudom", stb. - de megcsinálta, én meg szuperbüszke vagyok rá.

Utána a Móriczról visszafutottam a terembe, és ez a futás, ez a kis 2 km volt az, ahol végre egy kicsit megint éreztem valamit az elhagyott lendületemből. Alapos nyújtás a tatamin, míg körülöttem az izzadt bunyósok klincseltek.


1. tipp: zab + natúr joghurt + kevés fehérje (nekem banános) + 1 kis kanál méz + 1 banán pépesítve -> összekever, hűtőbe tesz, reggelire tökéletességességes. 

 2. tipp: szökőévente egyszer nézek workout videót a youtube-on, de ezt szeretem, jóféle. A 2. szint a legjobb, ott 40 ismétlés van, és csak 15 mp szünet. 
Itt az első szinten a pihenőket nyugodtan fel lehet használni arra, hogy közben mindig hasrafordulj és megcsinálj 20 törzsemelést. Amúgy is edzed a hátadat is, ha hasazol, ugye ezt mondanom sem kell. Ugye?!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése