2014. március 11., kedd

Na, húzás kifelé


Mondtam, hogy érdemes felfutni a Gellérthegyre (vagy bármilyen hegyre) napfelkeltét nézni.
Az év első napfelkelte futása ma volt nekem (és Dorkónak, aki kíméletes edzést kért, és tulajdonképpen azt is kapott, laza emelkedők  kis terepfutás, egy-két lépcső, megszakítva maboval, kitörésekkel, tolódzkodással, mindezt a felkelő Nap fényében ).

Holnap, holnapután is szép tiszta lesz az ég reggel. Ez nem célzás. Ja, de.




Hasazás: 
Hanyatt vágod magad a padlón, belekapaszkodsz a fejed fölötti bordásfalba, szekrényszélbe, asztal lábába, stb. Totálisan nyújtott lábbal lábemelést végzel úgy, hogy a végén a csípőt is emeled, tolod, a lábfejed megérinti a bordásfalat (szekrényt, bármit) a fejed fölött. Természetesen a hát, derék helyzetére végig figyelni kell, homorítani tilos, kivéve, ha hátfájásra vágysz.
Ha tényleg nyújtott lábbal, nem lendületből csinálja az ember, nagyon hamar nyüszíteni kezd a hasizom. 
3x30.
Például.


Csinálhattam volna fotót is, de mennyivel jobb már ez a paint rajz, amit most dobtam össze 40 másodperc alatt. 




4 megjegyzés:

  1. Ez a paint rajz nagyot "üt".Még kék szemet is csináltál neki.
    Napfelkelte... Nem sokan lehettek ott rajtatok kívül.

    VálaszTörlés
  2. :D tetszik a rajz!

    VálaszTörlés
  3. Hát mondom én, hogy menőbb, mint egy csilli edzőcuccos, izmot feszítő fotó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyos szempontból, hiszen teljesen Te készítetted.Ez csak kiegészítés azonban.
      Téged nem pótol semmi.Fotó és rajz így lenne teljes a kép..A rajz is sokat mutat
      a lelkedről.A gyakorlatot persze szintén bemutatja.

      Törlés