2014. július 6., vasárnap

Going to Kerepes




Egy darab semmit sem edzettem a hétvégén, tudniillik a Balatonnál voltunk, kedvenc thai bokszoló híresség-ismerőseim bemutatóztak, én meg jól meglestem őket. 

Menő képek lesznek, csak szólok. 



Esély van rá, hogy augusztus elején bunyózzak thai box rendezvényen, és ettől szuperlelkes vagyok. Persze, félelmetes is, ésatöbbi, de nagyon szeretném magam kipróbálni a ringben.  Tekintve, hogy az elmúlt években, ha bunyóztam, azt mindig 80-90 kilós srácokkal kellett tennem, akik tucatszor leütöttek, szerintem náluk rosszabbat nem foghatok ki, ha végre versenyen, ergo saját súlycsoportban (!!) és lánnyal (!!!) verekedhetek.


Most pedig alvás, mert holnap hajnalban lépek Kerepesre, egy hetes edzőtáborba a kínai mesterekkel. Emlékszem, amikor tavaly írtam, ugyanebből a táborból - hihetetlen, hogy eltelt egy év azóta. 
Imádkozzatok, hogy ne legyen kánikula, mert a kínai mesterek edzésén mindig teljes kungfu ruhában kell lenni, ami pl. a lábon 3 réteget jelent.... 

Elvileg viszek laptopot, majd jól pötymörgök ide. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése