2014. július 4., péntek

Amikor nagyon nehéz


A mai thai box edzésre igazából csak "böcsületből" mentem el, annyira brutálveszettcseszettfuckin rossz kedvem volt. 
De tényleg, amikor az egész világot utálod, benne magadat is, és akkor menj edzeni, figyelj oda, ésatöbbi?

Igen 
Kb. a fogamat csikorgattam, annyira vissza akartam fordulni az ajtóból, ahogy mentem be a terembe. Viszont... Ki a fene vagyok én, és milyen jogon dobálózok azzal, hogy ilyen-olyan bajnok leszek, ha rossz kedv miatt nem edzek?
Megvan a célom, és senkit nem tehetek felelőssé érte, ha nem érem el, csak magamat. Senki nem fog megdolgozni érte helyettem.


5x3 percet zsákoltunk először, az első menetben nagyon össze kellett szednem magam: egyszerűen semmi motivációm nem volt arra, hogy elkezdjek mozogni, üssem a zsákot. Kinyújtottam a bal kezem, majd a jobbat, megpaskoltam a fekete bőrzsákot - nevetségesnek tűnt az egész.

De rákényszerítettem magam, hogy elkezdjek rendesen gyakorolni.
Zsákolás, pontkesztyűzés, klincselés, erősítés.

Nem életem legjobb edzése volt, és nem lennék rá büszke, ha visszanézném a mozgásom. De kihoztam a helyzetből és magamból mindent, amit lehetett most. Nem is az izmaim fáradtak el, mentális küzdelem volt ez most inkább, de a kőkemény fajta. 




Edzés végére mindig jobban érzem magam, de most ez sem történt meg, nem oldódott a feszültség. Viszont onnan száguldottam Kingának edzést tartani a Somló-közbe, és mire vele végeztünk, addigra én is jobban lettem. Talán a friss levegő, a madárcsicsergés, vagy az, hogy bár "rúgdosni" kellett verbálisan ezt a lányt, végül csak megcsinált mindent, amit kértem. 

Reggel 7-től is edzést tartottam. És itt szeretném jelezni, hogy aki régóta olvas, az tudja, mindig azt írtam, hogy mivel éjszakai bagoly vagyok, maximum 2 fajta mozgás az, amiért hajlandó vagyok felkelni kora reggel: az egyik a napfelkelte futás, a másik a szex.
Na, ehhez képest mostanság heti 4x hajnalban tartok edzést. Őrület, mit meg nem teszek ezekért az emberekért.  Superhero vagyok, mondom én. Meg ők is, mert dolgoznak azért, amit akarnak, ha kell, hát kora reggel.


***

Mai tipp:
-megállás nélkül-
1 perc ugrálókötelezés
1 perc négyütemű
1 perc lengyel boksz

...és ez a kör ismételve 4x. Közte nincs szünet, ahogy a gyakorlatok közt sincs.

Fincsi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése