2014. július 7., hétfő

Tábor a kínai mesterekkel, 1. nap


Izzadás. 
Dögmeleg, full shaolin ruhában. 

Az edzések közt sem illik rövidnadrágban és ujjatlanban lenni, a kínai mesterek nem nézik jó szemmel. Ennyiből is más velük egy tábor, nincs meg az edzések közötti igazi lazulás, egy csobbanás, stb., itt max alszunk, amikor épp nem train hard a program.  

Sokat lándzsáztunk ma, ami nekem necces volt, hiszen tavaly ilyenkor fogtam először lándzsát, akkor 2 nap alatt brutál mennyiségű anyagot megtanultam vele,  aztán azóta sem volt lehetőségem gyakorolni. Most pedig bármi átnézés nélkül a legnagyobb mester előtt mutassam be mindezt.... 

Mentális tréning ez, bárhogy is nézzük,ég kell birkózni az ilyen helyzetekkel is, nem állhatok neki magyarázni, hogy bocsi, Shi Bo Shi Xing Hong, de hát én ezt nem gyakoroltam egy éve... 

Este még beszélgettünk Zhongwu Shihenggel, mindenféle bölcs dolog hangzott el, amit nem pötyögök be most így telóról. Ugyanis nem hoztam laptopot, tehát jó szűkszavú leszek mindig, ilyen a szelavi. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése