2014. július 29., kedd

Én a farkassal vagyok


Megvan a Piroska és a farkas vége, amikor a farkas hasába köveket tesznek?

Na, pont így érzem magam 3 napja, mintha kövek lennének a hasam aljában. Nem annyira jó érzés, kedves vadászok, ne legyetek szemetek, ne varrjatok többé követ a farkasokba, mert egészen elkomorodik tőle az illető.

Jó kérdés, miért van ez az állapot, egyelőre fogalmam sincs (hétvégén a tengerparton ettem volna valamit?), ma viszont már nekiálltam kamillateát inni, tudniillik az amellett, hogy lehet vele szemet borogatni, elég jó a gyomor-bél- stb nemjóságokra is. Elvileg.
Mindenesetre megvagyok, csak folyóhoz nem megyek inni most, akkor lesz a vesztem, mint a farkasnak a mesében.


Pedig lett volna ma időm edzeni, neki is futottam kétszer. Délelőtt a hegyen próbálkoztam, megcsináltam a bot ji ben gongokat és a Yin Shou Gunt (alapforma) 6-7x, de csak nagyon lazán, mert egy-egy erősebb odalépést is megéreztem a pocakomban, nemhogy ha ugráltam volna...

Délután a thai box terembe mentem le, zsákon mocorogtam, kicsit pontkesztyűztünk is. Nem ment volna rosszul, de egyszerűen nem tudtam rendesen mozogni, kövekkel a hasamban.
Átgyakoroltam a szablya ji ben gongokat is, az alap formagyakorlatot párszor, ill. a versenyformát kétszer, lassan, tai chi stílusban.

Mehh.

Utána felszáguldottam - khm, vánszorogtam - a Gellérthegyre, edzést tartottam Etának és a lányának. Nagyon komoly páros, 53 éves nő, huszonikszéves lány, és együtt járnak hozzám edzeni. Nagyon jó hangulatú mozgolódást lehet velük összehozni, sokszor szakadnak a nevetéstől, de rendesen dolgoznak is, akarnak fejlődni, és ez a legjobb kombó egy edzésen.


Ez után kellett volna az egyesületi edzésre mennem, amit kihagytam. Helyette sétáltam a hegyen, hazaérve kímélő vacsit alkottam, és most hűl az újabb adag kamillateám.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése