2014. július 15., kedd

Hétköznapok



Nnna, egy edzéssel hamarabb hazajöttem az edzőtáborból, mert megnyekkent a könyököm. Semmi komoly, másnapra helyrejött,de nem akartam tovább terhelni.

Utána vasárnap pihentem (de egész nap, durva, mi?), hétfőn délelőtt pedig már edzettem, majd délután is, kedvenc thai bokszoló cimborámmal a Villa Toscanaban. Ez Óbudán található, olyan feeling, mint egy nagy családi ház, a kacsaláb ott forog alatta, ami meglátszik a napijegy árán, ellenben cserébe van pl. jacuzzi is a szauna mellett, viszont hideg benne a víz, így maximum merülőkád funkciót tölt be. 

Na de.
Az edzés jó volt, nem annyira megterhelő, inkább technikás, lábelkapásokat, ill. az azokból való játékokat gyakoroltam A-val. Jelzem, tanultam egy kőkegyetlen technikáz is, kihasználva a ringkötél ruganyosságát. Jön a gaz, gonosz ellenfél, rúgná nekem a körívest, én elkapom ama lábát, jó magasra felemelvén őt hátrafelé ugrálásra késztetem, mígnem lendületesen az kötélnek tántorodván, onnan visszalökődik vala, bele az én ugrótérdembe. 
Hajajj. 

By the way, úgy néz ki, nem lesz nekem edzőmeccs augusztus elején, de sebaj, ami késik, nem múlik, lesz még itt sírás-rívás, fogaknak csikorgatása. 



Nem is erről akartam amúgy írni, hanem a táborról bővebben, de ahhoz sok idő kellene. Sokat adott, nem új mozdulatokat, gyakorlatokat, egyszerűen a kínai mester mozgása, és még inkább a hozzáállása, velünk szemben mutatott viselkedése az, ami nagy élményt, gyógyírt jelentett. 
Iszonyúan hiányzik a magyar harcművész körökből ez a fajta emberség, ez a szerénység, természetesség, közvetlenség, alázat.


***

Ma pedig délelőtt felcaplattam a Gellérthegyre,  a bot alapokat vettem át, és az első bot formagyakorlatot. Ez utóbbit nagyon régen gyakoroltam már, évek óta csak a versenyformámat csináltam a bottal.
Hőség volt, fáradtam, izzadtam, csúszott a bot - jól fejbe is csaptam magam vele. Nagy levegő, kis káromkodás, pukli dörzsölése, újrakezdés.

Mindenesetre továbbra sincs kívánságműsor, a tanári vizsga része ez is, hát gyakorlom. 

Most pedig indulok az egyesületi edzésre, ahol szintén bot lesz a téma, drukkoljatok, hogy most ne verjem szét magam. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése