2013. január 7., hétfő

Helló, lépcső

Tekintve, hogy egy hónapja nem csináltam semmilyen kardio edzést, se futás, se lépcső, de még zsákolást sem, eléggé kedvetlenül indultam el reggel hegyet futni, lépcsőzni.

Nehéz visszaállni, újra felvenni azt a lendületet, na meg szembesülni azzal, mennyit esett vissza az ember. Na meg vizsgaidőszak van per mesterképzés, embertelen mennyiségű anyagot kellene megtanulni, emellett most a munkáim is géphez kötnek... Ilyenkor nagyon könnyen be lehet lustulni.
Viszont megfelelő állóképesség, na meg gyorsaság és ügyesség nélkül semmit nem ér az erő.  Nincs kívánságműsor, jelentette ki a fejemben (vagy a szívemben?) élő személyi edzőm.

Ahogy futottunk fel a Gellérthegyre a kutyámmal, rendesen éreztem a kihagyást, nyoma sem volt a könnyed felszaladásnak. Ráadásul a hátam se szerette a dolgot,  óvatosan, közepes tempóval futhattam maximum, mert az erőteljesebb levegővételekkor nem volt kellemes. De amúgy sem tudtam volna hűde komoly tempóval zúzni. 

A hegytetőről lefelé séta a lépcsőkhöz. A hármasával való felfutás (szökkenés) teljesen ki volt zárva, szóval egyesével és kettesével szaladtam fel a tetejére, összesen 4x,  megszenvedve vele. Visszatérésnek ennyi most elég volt, féltem, hogy holnapra megint jobban fog fájni a hátam, ha erőltetem.

Visszafelé újra felfutás a hegyre, fent sípolva sétáltam kicsit, lefelé laza kocogás.

Itthon még 3x2 perc mabu, közte 3x40 hastéma: hanyattfekvés, lábak a levegőben a talajtól kb. 30 centire, és szép nagy körök, lassan. 
A nyújtást - mea fuckin culpa - megint nem vittem túlzásba, 5 percet szántam rá talán.


Most meg elvileg mindjárt indulok újra, fegyveres vagy pusztakezes formákat gyakorolni. 
Sötét van, és hideg.
Még az is lehet, hogy nem megyek. 
Vagy mégis.
Vagy...


***

Persze, mentem.
Nem is volt annyira hideg, amíg nem fúj a szél, nem vagyok hisztis. Kard, szablya, lohan quan -kb. másfél órán át. Jó volt:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése