2013. március 28., csütörtök

Fellélegzés


Jelentem, jobban érzem magam. 

Ehhez kellett az, hogy egy kicsit távolodjak a dolgoktól, s azt mondjam: leszarom :) Élvezni akarom a mozgást, nem érdekel a "mertteazebérekészülsz" - most már csak feelingesen edzek.
Továbbá végre jobb körülmények is adódtak, végre teremben is tudok edzeni, nem a sárban csúszkálok és fagyoskodok. Sok utazás, na meg fizetek is érte, de megéri. Pláne, mert a kínai mesterek sétálnak, edzenek körülöttem. Mosolyognak, segítenek, bíztatnak. Mert ők már elég erősek ahhoz, hogy merjenek szerények és közvetlenek lenni, dícsérni is. Örömkungfut tolnak ők is, én is - így szeretem, másképp elmegy minden jókedvem. 

Ma a második edzésem csak a szobámban volt:: zsákolgattam, hasaztam, jó alaposan nyújtottam (össze kéne végre kapnom magam, és tényleg megcsinálni azt a spárgát), láblendítések, aztán amennyire a hely engedte, kis szablyaforgatás, a botos forma első mozdulata (egylábas guggolás) jó sokszor, aztán a Lohan quanből pár részlet.
Tehát egyszerűen azt csináltam, amihez kedvem volt - uhh, nagyon jólesett, végre. Elmondhatatlanul jól éreztem magam utána.
Tulajdonképpen ezzel is csak nyertem: a lazaság, és az alapállásokból való könnyedebb mozgás elég jól jön majd a versenyen. 

Már csak egy masszázs kéne, és újjászületnék.

Amúgy meg hihetetlen, hogy megerősödött az alkarom a sok fegyverforgatástól. Ez pont nem egy olyan testrész, amire a lányoknak eszükbe jutna gyúrni, de ha mégis: forgassatok szablyát, botot. Nekem most alapból egy merő izom az egész alkarom, de 2-3 perc szablyázás után szó szerint kőkemény, olyan, mintha nem is a karomat érinteném meg, hanem egy élő faágat. Mondjuk bőrrel bevont faágat. Kicsit félelmetes.
A hátam, vállam is sokat erősödött, bár az azért jó kérdés, hogy mennyire szimmetrikusan...Ránézésre nincs eltérés, de hát a fegyverek kezelésénél nem egyenlő terhelés alatt van a két kar.

Hm, és ami az előző bejegyzésben kimaradt abból a felsorolásból, hogy mit is fogok csinálni, ha az EB után végre szabadabb leszek....
Well... akadt valaki, aki felkeltette a figyelmemet.




2 megjegyzés:

  1. "Jelentem, jobban érzem magam."

    \o/


    Ehhez kellett az, hogy egy kicsit távolodjak a dolgoktól, s azt mondjam: leszarom :)

    \o/ \o/


    Élvezni akarom a mozgást, nem érdekel a "mertteazebérekészülsz" - most már csak feelingesen edzek.

    \o\ \o/ /o/

    VálaszTörlés