2013. március 15., péntek

Más

Abszolút nem bántam meg, hogy otthagytam az előző egyesületemet (most lesz egy éve, hogy telik az idő, nahát), nagyon szeretem a mostani bandát, csak egy valami van, ami nagyon hiányzik:
A feszített tempójú, hajtós, kemény edzések.

Ott már a bemelegítéskor folyt rólam a víz, nem volt álldogálás, téblábolás, beszélgetés, tökvakargatás, pihenés. Mozgás volt. Erőfeszítés. Az edző velünk mozgott, diktálva a tempót, s mi próbáltuk tartani az iramot, sokszor levegő után kapkodva.

Itt a Lurdys edzésen csak akkor fáradok el, ha úgy megyek oda, hogy előtte már gyakoroltam 2 órát. Ma ez nem történt meg, a tré időjárás miatt. Viszont álmos voltam és kialvatlan, de még így is: egyszerűen a kétórás edzés végén kb azt éreztem, hogy oké, bemelegedtem, kezdhetnénk mozogni...

Most csak a válogatott csapat edzésén, amit a kínai mester tart, érzem azt a szintű überbrutál, mégis jóleső fáradtságot, hogy jajj, négykézláb fogok hazamenni. Na meg amikor egyedül gyakorlok, mert már jó ideje elértem azt, hogy kegyetlenül tudom magamat szivatni :)
K. is jóféle edzéseket tartott, bízom benne, hogy fogunk még együtt kungfuzni - szervezett edzésen - a lépcsőzéseken kívül.

...így hát ahogy hazaértem 10 után, még hasaztam kicsit:


  • 4x30 lassú lábemelés (2 kg-s lábsúlyokkal, úgy, hogy felfelé meg is emeltem a csípőm az emelések végén - kombózzuk a jót a mégjobbal)
  • 4x40 ilyen fekvőtámasz-pozíciós móka, mint amit Hari csinál a videó elején, itt is maradt a lábsúly:(amúgy tessék felfedezni ezeket a hasazásokat is, ahol nem a szokásos hanyattfekvés a téma, hanem pl. fekvőtámasztartás, ezek kegyetlenül jól erősítik az egész törzset, én nagyon szeretem őket)



Note 1.: Be kellene már szereznem egy medicinlabdát, 4 vagy 5 kilósat.
Note 2.:  A 0:40-nél lévő gyakorlat igencsak jóféle. Tényleg kell egy labda.
Note 3.: 0:46, ez továbbra is... hát... grrrr.


  • 4x20 nagy körzés (hátonfekvés, lábak feszítve,  nyújtva 45 fokban felemelve, és így szép lassú, nagy körök a lábbal, úgy, hogy a derék, hát nem mozdul) Lábsúllyal ez is. Gyilkos.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése