2013. május 24., péntek

Kis Köcsög Hármas

...mert ígértem jóféle gyakorlatokat.
Viccesnek és nagyon könnyűnek tűnik, aztán valahogy közben kiderül, hogy legfeljebb vicces, de nem könnyű. Az utolsó ismétlésnél már igazán nyekergős. 

Nnna.
A lényeg: ezt mindenképp megállás nélkül kell csinálni a 3x3 gyakorlatot, különben mit sem ér az egész. Nincs közte "jajjcsakegykicsit, mindjártfolytatom" pihenő. 
Tehát:
  • Guggolás, 20 kicsi szökdelés – sarok fent, lábujjhegyen szökdelsz, és nem csak rúgózol, hanem tényleg el is rugaszkodsz a talajtól. A huszadik szökkenésből mabuba ugrasz fel.
  • 20 másodperc mabu – szép mélyen, vízszintes combbal, majd
  • 15 maboból felugrás – megtartva a szélességet, ugyanolyan mélyre érkezve mindig.
És azonnal folytatva: 20 kicsi szökkenés...
Tehát a 15 felugrás után rögtön, azonnal, de izibe nyomod újra a kört. Ettől lesz kegyetlen, az alacsony ismétlésszámok ellenére.
Ha nem megy, lehet módosítani pl. 20-10-10-re, de a folyamatosság akkor is legyen meg.

A videó a 2. kör felénél megszakad, ugyanis megtelt a gépem memóriája... De a lényeg látható. Én 3 kört tudok megcsinálni megállás nélkül, aztán a lábaim remegve bojkottálják a dolgot. Érthetetlen. Botrány.



Kíváncsi voltam, hogy csak nekem halálos-e ez így, szóval teszteltem pár vállalkozó kedvű emberen, akik azért már elég jól bírják a terhelést. Nos... nem tudták lenyomni a 3 kört. A gyakorlatsor jól vizsgázott, amilyen egyszerű, olyan szívatós, neve nincs, én csak Kis Köcsög Hármasként gondolok rá.

Én spec nagyon szeretem az ilyen kombókat, ahol a statikus és a dinamikus terhelést váltogatom. A mabo gyakorlása mindig jól jön, az ugrórúgásokat pedig sokat szeretném fejleszteni, arra pedig kifjezetten jók kezdetnek ezek a mély alapállásból való felugrások.
És mellesleg formálja a vádlit, combot, feneket, ha valakit ez is érdekel....


Ja, és nem szabad elfelejteni a nyújtást sem edzés után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése