2013. május 15., szerda

Nem felejtettem el. Na jó, de.


Mondtam, hogy lesz kép az alakuló hasamról, jól el is felejtettem, hogy mondtam, de mondjuk sokat nem vesztett az emberiség. A lenti kép másfél héttel ezelőtti, igazából ritkán van türelmem hozzá, hogy fotózgassam magam, a kép páratlan minőségén ez látszik is.  Rábízom majd olyanra, aki ért is hozzá. 

Tehát nos, amióta ez készült, kicsit még fejlődött a dolog. De nem is külső a brutál érzés, hanem hogy veszettül kemény, feszes az egész törzsem, körbe, elöl-hátul. Mivel ha hasazok, utána alap, hogy a hátizmokkal is játszok kicsit (a legjobb, ha egyszerre a kettőt, éljen a plank, amúgy meg a fegyencedzős hidas gyakorlatokat csinálom főleg), most kezdem megérteni, mit takar az "izomfűző" kifejezés. 


Ha már has, ez a gyakorlat....  Én alapból szeretem a lábemeléseket, a bicska meg basic feladat edzéseken, vizsgákon, az se okoz nagy gondot, ha bordásfalon/húzódzkodón lógva a fejem fölé kell emelni a lábam., bár ott a tempón még javítanék, szeretném, ha szép lassan is menne, teljesen kiiktatva a lendületet belőle. De ez a sárkány, ez egyelőre nagyhalál. 






A lánckorbácsot pedig imádom, hosszú idő óta ez most egy igazán más, igazán új dolog a kungfumban,  akkora kihívás, annyira másfajta mozgást és készségeket igényel.... Jelentem, fellángolt a szerelem. Értem én, nem vagy egy egyszerű eset, de az enyém leszel. 
Ha addig kék-zöld foltokkal és sebbekkel leszek tele, akkor is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése