2013. május 22., szerda

Küldd azt az energiát



Na most tessék erősen drukkolni nekem, megyek a sportedzői szóbelire.
Tanultam, amennyit tudtam, de ha pl. kihúzom, hogy mi különbözteti meg a kft.-t a bt-től, akkor elegánsan, stílusosan elvérzek.

Ha nem, akkor délután felteszek egy veszettjó gyakorlatsort, én imádom, a kísérleti nyulak szerint gyilkos.

Update: jól ment a vizsga, meggyőző voltam, lehengerlő és minden egyéb. Viszont a gyakorlatsort csak holnap teszem fel.
Ma futottam egy kör a Margitszigeten, kissé félve indultam neki, mert fáradt voltam, fájt a lábam is - sőt, még mindig fáj -, ennek ellenére 24 perc alatt sikerült lefutnom. Ennek azért örülök, mert annyira nem pörgettem a futást, inkább figyeltem arra, hogy a légzésem rendben legyen, na meg a lábamat sem akartam terhelni nagyon. Ergo ha arra mentem volna, hogy jó időt fussak, akkor talán 22 perc alatt is meglett volna?
Majd egyszer kiderül, úgyis csak 3-4 havonta veszem rá magam ilyen futásra, én teljesen elvagyok a 10 perces intenzív hegyfutásokkal. 

Ja, és Garrett adta a tempót, van 5-6  száma, ami olyan lendületbe hoz, hogy képtelenség megállni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése