2013. június 13., csütörtök

Még egy réteg



Éééééés azt még nem is mondtam: megyek jelnyelv-tanfolyamra!
Sosem gondoltam rá régebben, mégis, amikor jött a kérdés, hogy van-e kedvem, azonnal rávágtam, hogy persze. Aztán meglepődve pislogtam, hogy miért mondtam ezt, de akkor már mindegy volt.

Alapjáraton ugyebár én nem organikusan sérült emberekkel szeretnék foglalkozni - ezért is hagytam ott a gyógypedagógiát -, hanem egészségesekkel, és olyanokkal is, akik lelkileg sérültek.
Mindkét csoport erősebb lesz a kungfu által... Csak az egyikkel speciálisabb dolgokat is fogunk csinálni.

Na de: miért ne tanulhatnának azok is kungfut, akik szintén teljesen ép mentális képességekkel rendelkeznek, csak éppen nem hallanak?
Ez a videó mondja el, mire is gondolok. Megosztani azt, amink van, legyen a tiéd is, legyen az övék is. 




Mondjuk ha tényleg lesz egyszer egy "hallatlan" kungfus csoportom, sajnálni fogom, hogy nem üvölthetek velük. Vajon jelnyelvben hogy lehet hangerőt kifejezni? Megfeszített izmokkal, vicsorgó szájjal jelelem, hogy: GYERÜNK MÁR, CSINÁLJAD, TARTOD, NEM ADOD FEL, TOVÁBB!!!!!!

Jövő héten indul a tanfolyam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése