2013. június 28., péntek

Mozgolódás előtt


Álmos voltam, már egy hete csak 3 órákat aludtam, és iszonyúan stresszeltem, hogy nehogy kirúgjanak az egyetemről.
Erre beálltunk a legnagyobb fűbe, egy szúnyograj közepébe.

Más személyes kifogásom nincs, amiért ennyire gagyi ez a videó. Ja, telóval lett felvéve, és egy repülő nyargalászott a fejem fölött 2 méterre. 

Bemelegítés a téma, bár inkább átmozgatás: egy kungfu edzés előtt természetesen ennél sokkal komolyabb (kb. 30 perces) bemelegítést van. Ellenben ez a minimum, amit egy edzés előtt azért szerintem meg kell csinálni.
Én gyakorlatilag nem vagyok hajlandó átmozgatás nélkül edzeni, semmit. Nem jó érzés, nem megy úgy, könnyebben sérül az ember. Egy sima futás előtt persze van, hogy csak kicsit a térdemet, bokámat dörzsölöm, mozgatom át, de futás közben is simán jöhetnek olyan spontán challengek (meglátsz egy brutális emelkedőt, beugrik a gondolat, hogy fel tudsz-e békázni rajta...:)) , amik miatt érdemes tényleg rászánni kicsit több időt a bemelegítésre.






Ja, és felhívás:

Rengeteg ötletem van jelenleg, brutálgyilkos gyakorlatok, kombók, van pár helyszín is, amire jó kis edzéseket találtam ki. Ezeket nagyrészt csak magamon teszteltem (illetve pár lelkes lépcsőzősön), nekem persze tetszenek, de jó lenne látni, hogy másoknak hogy megy, mennyire válik be, mennyire hardcore. Pl. van, ami nekem teljesen alap, de amikor megmutattam pár barátnőmnek, kiderült, hogy azért egy kezdő csoportban jóval lightosabbá kell tenni. 
Szóval ha valaki szívesen kipróbálna pár dolgot...  :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése