2013. szeptember 1., vasárnap

Játszótársak


Ok, a helyzet súlyosnak látszik, de ne aggódjatok, tudom kezelni a dolgot.




Ebből a rengeteg fegyverből viszont csak párat használok, például jianből (kétélű egyenes kard) már 4 is van, ebből 3 kegyetlenül rossz.

A negyediket 2 napja kaptam kölcsön - tökéletes, ezzel végre van kedvem gyakorolni, nem szedi szét a csuklómat. Igyekszem nem beleszeretni, mert vissza kell majd adnom a gazdájának. Addig lesz nálam, amíg meg nem érkezik az én Hanwei kardom.... A fele királyságomért. Igen mély levegőt vettem, mielőtt megrendeltem, de megéri, tudom.

Egyre kevésbé vagyok hajlandó rossz, ócska fegyverrel edzeni. Az eszköz, amit használsz - akár csak egy gyakorlat erejéig is - a társad a mozgásban. Keresd meg a legjobbat, hogy aztán te is a legjobbat hozd ki magadból, ne egy külső körülmény hátráltasson. 

Nálam ez vonatkozik a cipőre, a fegyverre, a sportruházatra.
Erre hajlandó vagyok költeni.
Nem a külső szépsége számít ezeknek  az eszközöknek, felszereléseknek, hanem hogy jól érezzem magam benne, vele, ne is kelljen gondolnom rájuk, annyira természetesen tudjak mozogni velük. Ne egy sportmelltartón vagy egy igazán jó futócipőn spórolj.


De ez persze csak az én véleményem.
Nemsokára megyek Skyrunt futni, lehet drukkolni, illetve mantrázni, hogy addig múljon el a térdem nyilallása. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése