2013. szeptember 3., kedd

Tegnap


Ja, tegnap eljátszottam a Luohan Quannel, a Damo Jiannel és a Dan Daoval a Gellérthegyen. 
Azaz pusztakezes, kétélű egyenes kardos és szablyás formagyakorlatokat ismételgettem  a végtelenségig és tovább. A szablya sikeresen leszedte a hétvégén a kezemről a bőrt egy kis helyen, na azt különösen élveztem, ahogy a sebet újra felpiszkálja a fegyver markolata. 
Csak nehogy véresen adjam vissza a gazdájának, mert még visszaél a DNS-emmel, és belőlem egyet is nehezen kezel a világ.

A Luohan Quanre rá kell állnom rendesen, mert bár gyönyörű és nagyon feelinges formagyakorlat, veszettül kimerítő. 
A karddal egyre inkább összehangolódunk, sokat kell még csiszolnom a jianes mozgásom, hogy ne a szablyás tigris-életérzést vigyem bele, hanem némi eleganciát és kecsességet. Legyen mondjuk párduc. 
A szablyát pedig imádom, a testem emlékszik a több hónapnyi gyakorlásra, amit az EB-re készülve töltöttem. Persze, nem annyira pontos és precíz most, de még mindig ez megy a legjobban. 


Este még lépcsőztem, amit lightosra-lógósra terveztem, aztán végül mégis mindent csináltam. 
A bal lábam, ha szeme lenne, tömény gyűlölettel nézne rám. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése