2013. szeptember 23., hétfő

Nyílt levél


(Mindenkinek:)

Az, hogy valakinek, sokatoknak, vagy egyáltalán bárkinek is ötletet, erőt, motivációt, kis lendületet vagy bátorítást tud adni ez a blog, az veszettül jó dolog, nagyon örülök neki - hiszen ezek csak az én szedett-vedett gondolataim. 

És én nem válogathatom meg, hogy kinek adok motivációt és kinek nem, ahogy a nap is mindenkire süt, az eső is mindenkire esik, csak a mesékben van az, hogy a kis sötét esőfelhő egy kiszemelt ember feje fölött  van mindig. 
Főleg, mert ennek a blognak - még - nem volt célja sosem, hogy adjon, motiváljon, stb. Még csak megszólítani sem akartam vele senkit, semmilyen célközönséget, egyszerűen csak lepötyögöm a gondolataimat, mit edzettem, mit nem, hogy ment, hogy nem, hol tartok az úton. 
Épp ezért olyan megérintő, meglepő, zavarba ejtő, de örömteli, hogy annyian írtátok már, hogy kaptok tőlem valamit a blog által. 

Na de.

(Nem mindenkinek:)

Ne lépj túl egy határt. 
Empátia: ez nagyon hiányzik manapság az emberekből, mindenhol észrevehető, de azért próbáld meg elképzelni a helyzetet az én szemszögemből, amikor azt látom, hogy eljössz a tőled jócskán messze lévő helyre, ahol én edzek vagy ahol esélyes, hogy gyakorolhatok.
Amikor eljössz egy nem látványos, a médiában nem hirdetett kungfu versenyre, amiről itt írtam.
Amikor azt látom a videón, amin a formagyakorlatomat nézem vissza, hogy ott állsz a nézőtéren és kamerázol engem.

Ne. Kérlek, komolyan: Ne.

Nagyon örülök, hogy bármiféle lendületet vagy új perspektívákat adtam, és az, hogy az én "hatásomra" elkezd valaki edzeni, futni, vagy elhinni, hogy mennyivel többet is képes kihozni magából: ez hihetetlenül jó dolog. Eljutni odáig, hogy nevezni a Skyrunra is: ezek tényleg komoly eredmények.

De nekem ez nagyon sok.  Értsd meg, ez zavaró és valamilyen szinten ijesztő - ezek nélkül barátok is lehettünk volna, edzőtársak, ki tudja? De így...


 


Nem gondolom, hogy lenne bármiféle rossz szándékod, sőt, tudom, hogy nincs.  És csak a legjobbakat tudom neked kívánni, minden téren. Én nem tudok az lenni neked, akit szeretnél, de tudom, hogy értékes ember vagy, ráadásul olyan, aki most már küzd is azért, hogy egyre jobb legyen.
De az, hogy ott vagyok egy kungfu versenyen, ami nekem fontos, majd meglátlak, és onnantól kezdve feszült vagyok és ideges - ez nekem nagyon nem jó, kérlek, értsd meg.

Priváttá tehetem a blogot újra, és eltűnhetek az összes fórumról. 
Nem szeretném.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése