2013. szeptember 28., szombat

Spontán



  • Lépcsőzni járó jófej lány:  Évi, ha nem felejted el kérlek ma hozd el a sapkámat... hátha
  • Éva Pataki: Irokéz becsszó, hogy viszem. Ha nem, 5 guggolást csinálok meg lépcsőfokonként. Veletek együtt, persze. 
     
    Ennyi kell egy challenge-hez: egy egyszerű, spontán hülyéskedésből származó kósza gondolat. 
    Mert a sapkát elvittem, de attól még megcsináltuk csütörtökön: lépcsőfokonként 5 guggolás, 168 lépcsőfokon keresztül. 
    840 guggolás.

    Könnyebben ment, mint hittem. Valószínűleg egyben nem ment volna le így, de ezek szerint ennyit jelent az a 3-4 másodpercnyi pihenő is, amíg a köztes szakaszokon átsétáltunk. 


    ***

    Hajnalban reggel vizsgáztam küzdelmi versenybíráskodásból, nem vagyok benne biztos, hogy meglesz, agyilag kifejezetten zokni voltam ma reggel. 

    ***

    A jiantől pedig megfájdul a térdem.
    Még rá kell jönnöm, hogy miért.



2 megjegyzés: